ˆ

Zamówienia do 130 000 zł netto

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Zapraszenie do składania ofert na zakup i dostawę żywności na potrzeby szkoły o wartości nie przekraczającej kwoty 30 tys. euro netto

Informacja ogłoszona dnia 2014-08-27 15:37:58 przez Przemysław Markulak, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

Szkoła Podstawowa nr 3 im. Henryka Sienkiewicza w Żarach zaprasza do składania ofert na zakup i dostawę żywności na potrzeby szkoły o wartości nie przekraczającej kwoty 30 tys. euro netto.
 
Przedmiot zamówienia: zakup i dostawę żywności na potrzeby szkoły od wrzesień 2014 do grudzień 2014
1) Mięso drobiowe i wyroby drobiowe.
2) Mięso wieprzowe, wołowe, wędliny.
3) Dania gotowe.
  • Żywność będąca przedmiotem zamówienia musi odpowiadać warunkom jakościowym zgodnym z obowiązującymi atestami, Polskimi Normami, prawem żywnościowym oraz z obowiązującymi zasadami GMP/GHP, GAP i systemu HACCP lub Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem żywności zgodnym z ISO 22000:2005.
  • Wykonawca udziela zamawiającemu gwarancji jakości zdrowotnej i trwałości dostarczonej żywności do daty minimalnej trwałości lub terminu przydatności do spożycia określonych na czytelnych etykietach.
  • Artykuły spożywcze muszą być składowane i transportowane w sposób zapewniający utrzymanie ich właściwej jakości handlowej.
  • W przypadku otrzymania żywności o niewłaściwej jakości zdrowotnej czy handlowej zamawiający odmówi przyjęcia i zgłosi niezwłocznie reklamacje osobiście lub telefonicznie w dniu dostawy. Wykonawca zobowiązuje się odebrać lub wymienić żywność nie spełniającą wymagań jakościowych na wolną od wad, max do 1 godziny od dnia i godziny jego zgłoszenia i na własny koszt. Wykonawca podpisuje odbiór żywności nie spełniającej wymagań.
  • Wykonawca zobowiązuje się przekazywać żywność bezpośrednio osobie upoważnionej do odbioru i kontroli ilościowej i jakościowej. Nie dopuszcza się pozostawiania żywności przez wykonawcę osobom nieupoważnionym.
  • Podane w formularzu ofertowym i opisie przedmiotu zamówienia ilości stanowią szacunkowe zapotrzebowanie, jakie zamawiający przewiduje zakupić. Z tytułu niezrealizowania wskazanych w formularzu ofertowym i opisie przedmiotu zamówienia ilości wykonawcy nie będą przysługiwały roszczenia przeciw zamawiającemu. Zamawiający może dokonać zmiany asortymentowej określonej w przedmiocie zamówienia w ramach limitu finansowego. Szczegółowa ilość zamawianych artykułów będzie określana każdorazowo jednostkowymi zamówieniami.
  • Wykonawca dostarczać będzie żywność do zamawiającego własnym środkiem transportu spełniającym warunki zgodne z zasadami GMP/GHP (do wglądu: dopuszczenie środka transportu przez PPiS do przewozu żywności) na własny koszt i ryzyko od poniedziałku – do piątku bezpośrednio do magazynu żywnościowego.
  • Dysponenci i kierowcy wykonawcy winni posiadać aktualne badania sanitarne oraz czystą odzież ochronną.
  • Dostawa żywności następować będzie na podstawie zamówień składanych wykonawcy przez zamawiającego telefonicznie.
  • Sposób dostawy oraz dostarczana żywność musi być zgodna z wszystkimi wymaganiami prawa żywnościowego.
 
Warunki realizacji zadania
 
1. Nie przewiduje się udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
2. Wykonawca biorący udział w postępowaniu powinien spełniać następujące warunki:
  • posiadać uprawnienia do wykonywania dostaw żywności wynikające z właściwego rejestru albo wpisu do ewidencji działalności gospodarczej,
  • posiadać wiedzę i doświadczenie w dostawie żywności,
  • dysponować transportem do przewozu żywności (tych części, na które składa ofertę) odpowiadającym  wymogom HACCP.
3. Zamówienie będzie składane codziennie, telefonicznie przez osobę upoważnioną wg bieżących potrzeb zamawiającego.
4. Termin płatności 14 dni od dnia dostawy towaru i wystawienia faktury.
 
KRYTERIUM WYBORU OFERTY:
  • najniższa cena 70%
  • częstotliwość dostaw – 15%
  • jakość produktów - 15%
Termin składania ofert
Oferty należy składać w sekretariacie Szkoły Podstawowej nr 3 im. Henryka Sienkiewicza w Żarach, ul.9 maja 8 lub drogą e-mailową na adres do 03.09.2014 do godz. 12:00
  1. Oferta powinna zawierać cenę netto + podatek VAT = cena brutto.
  2. Ofertę należy przygotować na załączonych formularzach ofertowo - cenowych
  3. Wykonawca wyłonionej oferty zostanie poinformowany telefonicznie.
  4. Osobą do kontaktu z oferentami jest: intendent –, tel: 68/374-38-45 w. 24.
  5. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający dopuszcza unieważnienie postępowania bez podania przyczyn. 
Załączniki:
  1. Formularz ofertowo-cenowy nr 1,2,3.
  2. Oświadczenie
  3. Wzór umowy
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Zespół Szkolno-Przedszkolny z Oddziałami Integracyjnym
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Przemysław Markulak
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2014-08-27
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Krystian Czura
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2014-08-27 15:28:14
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2014-08-27 15:37:58
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2014-10-01 17:08:39
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
579 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony